• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Angående utlånare och Inkasso.

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Vilket av alla dessa utlånare av sms-lån är dom värsta ni har råkat utför någon gång,dvs vid sen betalning eller inkasso?.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Sorry för lite off-topic (kreditkort inte SMS-lån), men fd GE Money Bank (numera Santander Bank) är de enda jag haft att göra med som varit jobbiga. Ringde på helgen och undrade när jag skulle betala bara några dagar efter förfallodatum.
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Alla som har efarenhet av sådana bolag/utlånare ska komma till tals.Ingenting är off-Tropic.
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Trustbuddy och deras agerande och inkassohantering är ju inte särskilt seriös. Sen har just jag inte råkat ut för något nämnvärt ännu. Men man hör vad man hör.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Vivus och Onea borde väl räknas hit vet av egen erfarenhet att de tidigare krävde att man skulle förlänga 12 månade innan man fick avbetalningsplan hos deras inkasso. För vissa hjälpte inte ens det hur man än bönade och bad fick vissa ingen avbetalningsplan utan att ärendet gick vidare.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp